Aankomst - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Lisanne en Cynthia - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Lisanne en Cynthia - WaarBenJij.nu

Aankomst

Blijf op de hoogte en volg Lisanne en Cynthia

07 Februari 2015 | Spanje, Palma de Mallorca

Goedeavonddddd,

Hier zitten we dan in Mallorca voor de komende 5 maanden. Nadat vanmorgen vroeg de wekker was gegaan kon onze reis naar Mallorca dan toch echt beginnen. Op het vliegveld van Dusseldorf ontmoeten Cynthia en ik elkaar. We hebben toen eerste onze bagagge afgegeven. Daarna hebben we afscheid genomen van onze families. Met toch wat zenuwen stapten we het vliegtuig in. Na 2 uur en 20 minuten landen we veilig op Palma de Mallorca. Hier stond Albertina op ons te wachten. Albertina gaat ons tijdens ons verblijf begeleiden. Met Albertina zijn we naar ons verblijfplaats gegaan. We verblijven in een mooi appartementje in midden van het centrum. We zitten op nog geen 5 minuten lopen van het strand af. Nadat we onze spullen achter gelaten hebben in ons appartementje hebben we een mooie wandeling gemaakt langs het strand.
Vanavond gaan we kijken of iets leuks te doen is in de hoofdstad van Mallorca.
Wij zullen ons hier de komende tijd wel gaan vermaken hopen we.

Dikkee kusss.

Lisanne en Cynthia